Skands1 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Har noen handlet felger/dekk på dekkexpress.no? Hvilke erfaringer har dere i så fall? Trygt og godt? Vurderer å handle et sett med 19" felger, men er av den generasjonen som er skeptisk til netthandel Var i alle fall veldig bra priser der på kopi-felger og forsåvidt bra utvalg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Tar ihvertfall vinter og votter og vår før de svarer på e-post(som de selv ønsker at kunder skal bruke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Tror ikke det er utrygt å kjøpe hos de, men i likhet med f.eks. dekkonline.com så kan leveringen av og til drøye.....i mitt tilfelle var det Tollpost som forsinket det hele, men har kompiser som har ventet pga. andre forsinkelser (maks 3-4 uker). Har du sett interdekk.no ? De har vel ca samme utvalg som dekkexpress, men synes siden er litt ryddigere.....men hver sin smak.... Tviler på at du får noe problem såfremst du følger instruksjonene for betaling osv.....kort over nett er ofte tryggere enn man tror, det er ihvertfall min erfaring. Regner med det er nye sommersko du skal ha i 19"? Da har du jo uansett tid til å vente 1 mnd, heve kjøpet og bestille en annen plass hvis det skulle bli noe problem noe som er tvilsomt. Lykke til =) Legg gjerne ut bilde når du får de på en gang senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Er nye hjul til sommeren jeg skal ha ja, så at jeg må vente noen uker er ikke noe problem bare jeg kan være sikker på at de dukker opp får ta en kikk på andre anbefalte adresser også før jeg eventuelt bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Hei, en kompis kjøpte noen ACS kopier hos dekkexpress.. fikk de på 1 uke.. billig var det også.. rundt 8000 for 18" med dekk Anbefales=) kommer til å handle nye felger der selv snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 kjøpte dekk hos dekkexpress og de var 8000 billigere enn hos sharif... de ble levert på døra etter 9 dager synes siden er veldig grei og husk de prisene som står der er ferdig momset og inkl. frakt hjem på døra og ikke ++++ som mange andre skriver med liten skrift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hvor mye koster det å få lagt dekkene over på felg? regner med dekkverkstedene ikke setter pris på medbrakt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hvor mye koster det å få lagt dekkene over på felg? regner med dekkverkstedene ikke setter pris på medbrakt.... jeg betalte 700 for å legge om dekka og avbalansere de i fredrikstad... her er det ikke noe problem å ha dekk selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå