bimmerz Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 hei har en 85mod 528i som jeg plages med de elektriske vinduene foran, det er tydelig at det ikke kommer strøm frem til bryteren da jeg prøvde å måle meg fram med en prøvelampe.er det noen som vet hvordan dette er koblet å vilken farge det er på ledningen som skal levere strøm fram til bryteren.....? oxo plages jeg med at tempraturmåleren ikke virker... noen som vet va d kan forøsjake...? er det noen som har et sjema va sikringen betyr på norsk i sikrings boksen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 på e30 er d værtfall giveren med blå kontakt på som er tempgiveren. den står i forkant av motor ved termostathuset. prøv å bytt den. kan jo være instrumenta å da, flere ting som ikke funker i inst.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerz Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 ja vakummåleren....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå