Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg skal ha ut airbag dekselet mitt for å skru av rattet. Dette for å sjekke hvor mye mm splinsen min er på. Men problemet er at jeg får ikke av dekselet. Har lyst litt med lommelykt og sånt, og da har jeg sett at det er fire "hamper" som må løftes opp også dra dekselet ut. Men jeg får ikke disse hampene opp. Noen her som har tatt av dekselet på sitt airbag ratt før?

Ser sånn ut: http://static.schmiedmann.dk/Danish/Nyh ... 19_big.jpg

Posted

Ser da likt ut som det org rattet eg hadde i E36'n min,er 2 torx-skruer op baksida du løsner for å få av airbag-puta. Deretter løsner du ledningene til puta(stikker). Er det du mener kansje å få av airbagen fra frontdekselet så har eg aldri gjort dette og veit faktisk ikkje om det går an :?

Posted
Ser da likt ut som det org rattet eg hadde i E36'n min,er 2 torx-skruer op baksida du løsner for å få av airbag-puta. Deretter løsner du ledningene til puta(stikker). Er det du mener kansje å få av airbagen fra frontdekselet så har eg aldri gjort dette og veit faktisk ikkje om det går an :?

Fikk PM av en som forklarte meg dette rett før du skrev inn her, hehe. Så jeg har fått den ut nå. Ja, jeg mente framdekselet med airbagen.

Takk for hjelpen :)