cornelius Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 satt og googlet etter bilder og kom over disse: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=580772 mye fine bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg har nok en E30 M3 bildetråd her, men for de som har sett mye E30 M3 bilder her på forumet så er det ikke mye nytt i denne tråden, lagde den for folka på E46Fanatics... http://forum.e46fanatics.com/showthread ... hlight=E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Espen|3k: du har ikke noen intreørbilder liggende? hvar egentlig det jeg googlet etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 ahh...e30m3 er noe av det peneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 ooohhh, det er så vakkert :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 se der ja.. Ja endelig har jeg fått meg slik å gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Espen|3k: du har ikke noen intreørbilder liggende? hvar egentlig det jeg googlet etter.. Har vel det, men er sabla opptatt med FIFA 07 for øyeblikket hehe Men poster noe her i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Mange fete M3'r her ja. Denne var helt perfekt i mine øyne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 ikke gal den nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Pent! Men skulle hatt sorte DE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 E30 interiørbilder, stort sett fra M3; M3 GT inspirert; SSP's noe modifiserte interiør; Gamle Ruud Racing M3'n med E36 dashboard; Helge Vik's Johnny Cecotto interiør med SE belter; Omsydd E30 M3 interiør, ser veldig bra ut! Originalt SE's interiør, slitt ratt ser det ut som. Er som de fleste vet i alcantra aka mokka skinn; Karbon dashboard; Her er et med et veldig "lite bur", er det noe hensikt med kun dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Ett par interiørbilder av min gamle M3: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 fine bilder, så faktisk veldig bra ut med lyst skinn intreør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Likte veldig bra det omsydde sorte intr. Helge Vik's Johnny Cecotto interiør er også pent. M5 E34 hadde vel også dette mønsteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå