kvalaracing Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Er det forskjell på travers foran på 4 og 6 sylindrede utgaver? og er det noen som har bilder av bunnpanne m50 motor til e36/e34 bare for å få konstatert vilken som sitter på motoren.eventuelt viss noen har en e 36 bunnpanne å bytte i visst det er e34 på motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Ser ikke ut som det er forskjell http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Bunnpanne E36: E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Det var her jeg fikk problemer når jeg skulle ha en 2,3l M20 motor i min E36. Måtte kappe en del av traversen, og bygge en ny travers som gikk bak bunnpannen. Mye styr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå