BMW forever Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Det står" Uhrzeit eingeben" i kjørekomputeren på e36`n. Hva betyr det? Å det piper litt mer enn nødvendig inne i bilen. Tror ikke det har med tempraturen ute å gjør,da det piper både når det er kaldt og varmt.
BMW forever Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 OK. Takk. Har prøvd men får det pokker ikke til. Er bare 4 stk streker der som klokka er. Trykt på tall og alt der. Hva skal jeg gjør med den pipinga da? Noen som vet?
kabeldeigen Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Du skal vel holde inne SET kanppen inne, så bruker du tall knappene for timer og minutter.. Husk at du kan skifte språk i computeren, engelsk eller vel bedre en tysk
kabeldeigen Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Denne funket for meg http://home.att.net/~ebaines/language.htm
BMW forever Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 Fått stilt klokka nå. Men bilen biper inne i dærsbordet, selv om bilen ikke står å går. Å når den går også. Nesten hele tida. Er det noe jeg kan gjøre for å stoppe det. Bryter /høytaler / ledninger?
Recommended Posts