BoSJo Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Hei. Har akkurat justert alle ventiler på min E34 525IA M20B25 til 0,25 Den tikker fortfarende litt (Slitasje på vipperer og aksel) men der er rundt 0 ute og jeg har ikke kjørt bilen varm. Skal den originalt ikke tikke det mindste ved rundt 0 grader? Og kan jeg uten å ødelegge for mye, justere den længere ned, feks. 0,15?? Etter at jeg har sett slitasjen, vil jeg renovere toppen. Om ca. 2-3 måneder, så er det forsvarligt å jeustere den lengere ned med tanke på dette tidsrum?
02 Touring Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Nei. Det er tikking fra dysene også som kan høres.
BoSJo Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Ok. Hvor sitter disse dyser? og hvad koster nye?
BoSJo Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Og har du sett maken??? ser jo ikke ut. Må ha tak i nye kam og tilbehør
Kenneth BMW Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Huff da Jeg hadde renset den toppen og kjørt motorrens. Kan jo hende den blir bedre da. Sjekk oljerørene samtidig.
BoSJo Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Nei tror ikke jeg gidder å bruke energi på det. Vil ha tak i nye kamaksler med annen stigning (Kom gjerne med anbefalinger) for så å øke HK litt (Var det ca 15HK) Sat og så etter disse aksler hos koed.dk og schmiedmann.com men finner dem ikke, kun originale. Andre online steder som selger disse? Er der noe spart ved å hente i Sverige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå