Aleks Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 jeg har en 318 is. 93 mod. jeg senket den i fjor sommer med apexx senkesett fra gs-bildeler.. hvis jeg på sikt vil senke den mer foran.trenger jeg bare å kjøe nye fjærer da? eller vil demperen da bli ødelagt fordi den får for lavt arbeidsområde enn hva den er laget til.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Regner med du har kortere dempere på det senkesettet ditt også da eller? Kommer vel an på hvor mye det settet du har på nå senker, og hvor mye mer du ønsker å senke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 ja eg bestillte et 40/40 senkesett fra apex.. vil si komplett med dempere og fjærer.. hadde kansje tenkt på 50-60 mm senking foran. men vet ikkje om d blir for mye igjen.. bilen blir jo ganske høy bak da i forhold til foran.. er d så pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Det er mange her inne som kjører med 60/40 senk på e36, og ikke hørt noen klage på det, men det er klart at det kan bli noe lavt på vintersti/dårlig vei. Jeg synes det blir litt lavt sånn å se på, men det er penere enn 40/40, da det blir litt lavt bak i forhold til foran.Uten at jeg vet det sikkert, så tror jeg nok du uten problem kan senke 10-20 mm mer på de demperne, jeg hadde gjort det hvertfall. Ellers så kan du kjøpe deg senkeskåler til fjærene foran da, slik at du får 50/40 senk, de koster ikke så mye og det går helt sikkert bra på det oppsettet du har. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 hørt mye snakk om de der senkeskålene og ser for meg at d er noe sånt eg kommer til å gjøre men har ikkje helt skjønt hvordan eller hvor de ska sitte.. er d på den flaten som fjæren sitter på ned mot dekket liksom? takker for all hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=1862 Det er antagelig skåla fjæra står nedi i underkant vil jeg tro, men sånne rent tekniske spørsmål er jeg ikke rette mannen til å svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg kjører 60/40 senk på den min 318i. Ser bra ut, men kan til tider bli litt lavt med mye folk i bilen og dårlige veier. Kan si det sånn at jeg har fått slipt bilen litt under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 http://www.czt.no/catalog/product_info.php?products_id=1862Det er antagelig skåla fjæra står nedi i underkant vil jeg tro, men sånne rent tekniske spørsmål er jeg ikke rette mannen til å svare på Nei, skåla skal sitte på toppen av fjæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg kjørte rundt med 50/20, funka helt perfekt. Fins vel 40/20 sett å, blir vel bra det å eller 30/15+senkeskåler forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 http://www.czt.no/catalog/product_info.php?products_id=1862Det er antagelig skåla fjæra står nedi i underkant vil jeg tro, men sånne rent tekniske spørsmål er jeg ikke rette mannen til å svare på Nei, skåla skal sitte på toppen av fjæra. opp mot demper tårnet da altså???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå