jcboska Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 har diverse motordeler og smådeler til salgs.. e34: strøken clutch girkasse 2 klokker bak b20 blokk med strøken clutch og vannpumpe 731 topp, med ventiler og kam. en defekt 855 topp kan følge med. innsug eksosmanifold slanger til motor dymano hjerne vindusviskermotor 15" sommerdekk på felg, sender bilde viss int. framlykter sideblinkers (originale) baklykter ++ div andre deler. kan plukke av smådeler om noen er interessert. e30: strøkne baklykter, billig! ++ annet småtteri, bare spør på PM:) ta kontakt på pm, legger ut komplett liste senere:) delene er til e34 m20b20
jcboska Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 har LMM ja:) skal sjekke bosch nr i morga, er så mørkt nå. send pm og minn meg på det du:)
Zlashy Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Hei. Automat eller manuel kasse? Hvor mye for den?
toomas Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 er innteressert i beltene til baksetene med låsene og plast deksel på toppen og på siden av setetene hvis det er utgaven UTEN den røde knotten på toppen av setet altså IKKE sånn som på bilde
Hitokiri Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Jeg er interessert i førersetet. Hvilken farge er det på interiøret?
Eng1 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Jeg er ute etter servopumpe og noen slanger som hører til pumpen og i tillegg servoveske beholderen. Har du fortsatt dette? Vet du om disse passer på min e34 525 24V? Trenger også dynamo viss du enda har den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå