cabthors Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 hey jeg har kjøpt en chip te kjerra å den skal festes i en iat sensor som det står noen som, hvet hvor den ligger i bilen min? heter lettere luft insugs temeratur sensoren:>D
spitz Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Den chip'en kan du bare legge i skrivebordsskuffen din, funker omtrent like bra der. (Ikke meningen å virke skarp i tonen, men det er faktisk sant )
cabthors Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 å? har du prøvet den el no? hehe men vet du hvor den sensoren ligger?
Kai-P. Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Det der er bare lureri, prøvde meg på en sånn og det ble bare ball, fikk tilbake pengene mine, heldigvis..
mroek Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Gratulerer! Du er nå blitt den lykkelige eier av en... Trommevirvel... ...Motstand! Denne kan du f.eks sende strøm gjennom slik at den blir varm, eller du kan bruke den som søkke når du er på fisketur. Det du ikke får, er mer effekt i motoren. Det vet også selgeren, men siden den er så "billig" er det sikkert ikke mange som gidder å ta seg bryet med å returnere. Da blir det fort penger likevel.
dvil Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Poenget er vel sannsynligvis å lure hjernen til å tro at motoren får kaldere luft enn den får. Dvs. den vil få litt ekstra bensin. Eller?
spitz Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Poenget er vel sannsynligvis å lure hjernen til å tro at motoren får kaldere luft enn den får. Dvs. den vil få litt ekstra bensin. Eller? Problemet med akkurat det er jo at motoren ikke får kaldere luft, og som vi alle vet - varm luft tar mer plass enn kald luft. Ergo - null effektøkning.
cabthors Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 mkay hehe hørtes ik bra ut men er det noen swom vet hvor iat måleren sitter>?
mroek Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Gjør deg selv en tjeneste og glem det der tullet. Om du gidder lager du heller litt bry for selger ved å returnere motstanden. Dette er en svindel, kort og godt. Og om du absolutt MÅ prøve dette, så noter deg motstandsverdien og kjøp tilsvarende motstand for noen kroner et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå