bambusa Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 har fått ny døråpner fra et huggeri, hvordan er det å skifte lås syl? fikk itje med nøkkel fra huggeriet.
kabeldeigen Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Kan jo by på litt problemer med å kode om sylinderen, slik at din nøkkel vil virke........
John H Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Da må du vel ut med håndtaket..på sedan er det en HELV.... jobb! Eg byttet på ene sida mi og det var ikke bare bare..muligt eg har pølsefingrer men der sleit eg Trangt med plass + at du må av og på med div. stag inni der..
bambusa Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 håndtaket har jeg fått ut det gikk fint, var artselig trangt der men det gikk . men korsn e ska få av lås sylindern og bytt den te den gamle det e der e står fast.
bambusa Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 håndtaket har jeg fått ut det gikk fint, var artselig trangt der men det gikk . men korsn e ska få av lås sylindern og bytt den te den gamle det e der e står fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå