Tuttine Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Har trøbbel med el vinduene i bilen min,når jeg skal ha de ned så går de ca et par cm ned pr gang jeg trykker på bryteren..kun støtvis både opp og ned...er det en styre enhhet som er gåen og hvor event ligger denne? Blir veldig glad om det er noen som har vært borti dette problemet før og kan gi meg et hint Mvh Tuttine
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Mener dette kan hjelpe deg. Får håpe du kan engelsk http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=238468
John H Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Lurer på akkurat det samme! Brodern må trykke mange ganger for å få vinduet ned..Så viss noen vet hva dette er så skrik ut..
Tommy Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Det er en "ring" som ligger rundt akslingen inni motoren til vindusopptrekket, som har flyttet på seg. Dette er noe du kan ordne, hvis du har litt teknisk insikt, og er litt fingernem, men det letteste er bare å bytte motoren.
Tuttine Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Tuuuusen takk for link og tips!!!Får endelig orden på dette nå Utrolig kjekt forum dette !! Takker så mye til Tommy og Kjetil!! Mvh Tuttine
John H Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Okey!! Herligt...godt jobbet karer Da skal vi se om vi får fikset dette, er dette veldig vanligt eller? Det er nemmlig på begge sider på broderns sin bil..har ikke vært borti dette selv tidligere ser dere..
Tommy Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Det var greit forklart med de bildene på de linkene, men det som er greit å gjøre, er etter at du har flyttet ringen tilbake på plass, så tar du et skrugjern og en hammer, å slår et lite "hakk" i akslingen, rett bak ringen, slik at den ikke sklir tilbake (uten å gjøre dette, så vil den flytte på seg)
Thomaz Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Har det samme probleme med bilen min. Der er det lageret til tannhjulet som er gått i oppløsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå