Gå til innhold

Merkelig problem. Kicker forsterker.


Anbefalte innlegg

Hei,

For en stund tilbake hadde jeg ett problem med at forsterkeren gikk av og på. Mistet da bare sub, ikke lyden i frontsettet. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte finne ett bedre jordingspunkt enn på - polen på batteriet. Jeg byttet til setebelte festet bak, å det funket perfekt. Helt til i dag tidlig da jeg skulle kjøre avgårde, så var det ikke noe bass. Den kom ei gang. Jeg så at forsterkeren ikke var på (er en rød lampe på den som lyser om den er på), men om jeg skrur av tenningen begynner den å spille etter noen sekunder.

Noen som har ide om hva som kan være galt?

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

For en stund tilbake hadde jeg ett problem med at forsterkeren gikk av og på. Mistet da bare sub, ikke lyden i frontsettet. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte finne ett bedre jordingspunkt enn på - polen på batteriet. Jeg byttet til setebelte festet bak, å det funket perfekt. Helt til i dag tidlig da jeg skulle kjøre avgårde, så var det ikke noe bass. Den kom ei gang. Jeg så at forsterkeren ikke var på (er en rød lampe på den som lyser om den er på), men om jeg skrur av tenningen begynner den å spille etter noen sekunder.

Noen som har ide om hva som kan være galt?

:(

Dårlig kontakt til jord! Jording er det viktigste i en bilstereo! Finn et bedre punkt som går direkte i karroseriet. Hva med hjulbrønnen der reservehjulet ligger, er bare å pusse vekk det som måtte være av lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...