Gå til innhold

Liten kjørecomputer til E34 selges!

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, kan stemme det. Leste en del om det før, men husker ikke helt hvordan alt det der fungerte. men hvis det er så enkelt at jeg bare har feil type comp, så kan jeg være int i den du har liggende :D send meg en ca pris på pm så tar vi det derifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan stemme det. Leste en del om det før, men husker ikke helt hvordan alt det der fungerte. men hvis det er så enkelt at jeg bare har feil type comp, så kan jeg være int i den du har liggende :D send meg en ca pris på pm så tar vi det derifra ;)

Jepp... Sendt deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Temp.sensoren må du ha, ja, ellers vil du bare få - eller +32 grader i displayet. Sensoren monteres enkelt, ta først av dekselet ved siden av tåkelyset på venstre side. Når det er åpent der fomler du litt rundt med hånda og da vil du finne en original kontakt som er avblendet, denne kobler du på temp.sensoren. Sensoren monterer du i en utsparing ved siden av tåkelyset (du ser den med en gang). Når du har gjort dette er det bare å sette på dekselet ved siden av tåkelyset igjen. Nå skal det virke. Et lite varsko, forutsetningen for at dette skal virke i det hele tatt er at ledningsnettet ditt har nok kontakter. Forresten ikke meningen å ødelegge salgstråden her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sende med temp. sensoren, fordi den må jeg ha selv. Har montert en stor kjørecomputer i min nå, så derfor jeg trenger den. Men det skal ikke være noe problem å dra på et huggeri for å få tak i en sånn sensor da. Eller kontakt Ske1eton. Han har garantert en sånn en :)

Gjelder budene deres selv uten den sensoren eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sende med temp. sensoren, fordi den må jeg ha selv. Har montert en stor kjørecomputer i min nå, så derfor jeg trenger den. Men det skal ikke være noe problem å dra på et huggeri for å få tak i en sånn sensor da. Eller kontakt Ske1eton. Han har garantert en sånn en :)

Gjelder budene deres selv uten den sensoren eller?

Selvfølgelig har jeg det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...