sianze Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Har en navigasjon/TV/kjørecomputer monitor 4/3 til salgs som passer E46. Den har stått i en 330ci 2001 modell, men passer flere andre modeller. Ta kontakt hvis dette er av interesse Skjermen er forøvrig som ny. Ikke en ripe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW doktor Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Heisann. Har en E46 320i Touring 2000 modell. Passer navigasjonen på bilen min. Hvor mye skal du ha for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sianze Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei, Det kommer litt ann på hvilken type aircondition/klima konsoll/kontroll du har tror jeg. Jeg kjøpte den til min 2002 modell touring og den passet ikke. Derfor selger jeg den nå videre. Selger den for 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 kan jeg spørre åssen i huleste du klarte å ikke få plass til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sianze Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Nei, si det :=) Jeg har ikke prøvd å ta den med i bilen for å se om den passer. Men øyen synes mitt sier at den ikke passer. Jeg har kassett spiller der nå, og den virker mye smalere. Jeg har også sett at det finnes ulike klima/aircondtion konsoller i disse bilene, som også har ulike høyde. Så jeg tror det har noe med det å gjøre... Det sier seg jo nesten selv at en navigasjonsskjerm krever litt mer plass i høyden enn en kassett eller cd spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 ja det er klart men klimaen flyttes ned i den brille skuffen som er under der:) venter på alle delene jeg trenger til min navi så kommer det en diy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 For å få dette til å pass må du ha denne: 51168202186 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=35&hl=6 Da flytter ein rett og slett klima annlegge litt lenger ned, slik att monitoren tar plassen til både kasett spillaren og klima anlegget. Det er same konsollet til klimaanlegget uansett om det står under kasett spilleren eller under skjermen. Dette skal være litt på alle E46 trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho_mol Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei. Har du bilde av den? er det kun skjermen det der? så man må ha leser og kabler i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sianze Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei, Ja det er kun monitoren. Du må ha leser i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå