bjeagle Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Finner ikke sentrallås boksen på E36 Touringen til en kompis av meg. Har selv koblet fjernstyrt sentrallås på min compact, men finner ikke boksen på touringen. Noen som vet hvor denne er gjemt? Det er en 97 modell forresten.....
bjeagle Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 ingen? den er grei saken er løst uansett
Skogly Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Da kan jo du opplyse oss andre om kor den befinn seg, kan jo vere nokon som lurer på det samme i framtida
bjeagle Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 På min 95 modell Compact sitter sentrallås styringa helt til høyre bak hanskerommet. festet på to skruer i høresiden helt mot forskjermen. Ganske godt gjemt bak ABS modulen. For å koble fjernstyringa på denne kobler du lås signalet på pinne 24 på den hvite pluggen. Og lås-opp på pinne 25. Numrene er merket på pluggen. Mens på 97 touringen er sentrallås styringa i en stor boks med 3 plugger øverst bak hanskerommet. Og sentrallåsen er koblet på den midterste pluggen(husker ikke farga). Der skal lås signalet kobles på pinne 17 og lås-opp på pinne 19. Det er ikke sikkert det er noen ledninger på disse pinnene fra før, så du må sikker lage disse selv, det måtte i allefall jeg. Skulle hatt bilder, men kameraet streiket desverre
bjeagle Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Dette er fra 97 modellen. Her skal du koble deg på den gule pluggen i modten av bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå