steinar84 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 ta ut teppet å tørk det skikkelig du. gulvet i bmw fungerer som en svamp. blir det liggende igjen fukt så myggler det, og stinker. verken behagelig eller bra for helsa.
Mauro Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 ta ut teppet å tørk det skikkelig du. gulvet i bmw fungerer som en svamp. blir det liggende igjen fukt så myggler det, og stinker. verken behagelig eller bra for helsa. Men han vil jo kanskje først finne ut hvor lekasjen kommer fra?
rinlei Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 kanskje du skal tørke teppet Hehe, nei det skal ikke være lett
cmito Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 I min bil kom lekkasjen ifra lufteventilene bak bakfangeren..
lfossheim Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hei Du trenger vel ikke å vente på neste regnskue. Det er vel bedre å selv helle vann på de forskellige delene som kan være årsaken. På denne måten kan DU kontrollere lettere hva som lekker: takluke/bakvindu/dører osv..... Lykke til
BMWentusiasten Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Høres ut som det samme problemet som jeg hadde. Lekkasjen viste seg å komme fra den ene baklykten. Bilen hadde stått ute i regnet i en liten bakke, og vannet hadde altså kommet seg inn via baklykten og videre inn til bagasjerom/bakseter. kjent problem! parker andreveien
Christopher Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 hehe tørking er ikke noe problem... Skal se om jeg ikke finner lekkasjen i helgen og kan da skrive hvor den kommer fra siden dette tydeligvis er kjent problem! takker for svar. Noen som har en helt klar måte på dette pakninger som trengs vist det er det samme som er skjedd dere så fyr løs =)
bård Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Vil absolutt anbefale deg å ta ut hele teppet også, det trekker sykt med vann, og blir nesten aldri tørt om du lar det ligge. Da er det også lettere å se hvor vannen kommer fra hvis du får en til å spyle bilen på de aktuelle stedene mens du sitter "vakt" inni..
Christopher Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Da er lekkasjen funnet og den var i venstre baklykt som noen her sa alt er nå til tørk og tror jeg har fått tetta dritet. Skal sende en liten klage til koed å høre hva dem sier. takker for hjelp
jensemann23 Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 var det mye styr å ta ut hele teppet?? Jeg vurderer det samme selv, min er kliss våt.
LodeRunner Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Da jeg hadde vann i bilen pga tette dreneringshull, så satte jeg bare inn en vifteovn i bilen, og lot takluka stå på gløtt. Tørka bilen fint ut det Men uansett så ville jeg ikke parkert i bakke, lett for at vannet kan renne litt andre steder en hvor ingeniørene hadde tenkt seg.
-Sammy Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg sliter også med lekkasje en plass.. Lurte på om vi kunne lage en slags samletråd av denne for lekkasje i e36 Jeg har sjekket regntrekkene mine, byttet noen av de og limt alle på nytt. Men det kommer fortsatt fukt inn i bilen. Selv om den nå har stådd 3 dager med vifteovn og luftavfukter. Er det noen som vet om andre steder e36 er kjennt for å ta inn vann ? (skal ut å sjekke taklukedreneringene nå)
Kobar Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 jeg har også fukt på gulvet i min e36!kommer inn i toppen av vinduet begge sider på dørene (coupè) dårlig klem på pakning som er årsaken...
Rabies Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg sliter også med lekkasje en plass..Lurte på om vi kunne lage en slags samletråd av denne for lekkasje i e36 Jeg har sjekket regntrekkene mine, byttet noen av de og limt alle på nytt. Men det kommer fortsatt fukt inn i bilen. Selv om den nå har stådd 3 dager med vifteovn og luftavfukter. Er det noen som vet om andre steder e36 er kjennt for å ta inn vann ? (skal ut å sjekke taklukedreneringene nå) Det er ikke varmeregisteret som lekker da? Jeg har en del fukt i gulvteppet mitt og det viste seg å være frostvæske i hvertfall...
-Sammy Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Det er ikke varmeregisteret som lekker da?Jeg har en del fukt i gulvteppet mitt og det viste seg å være frostvæske i hvertfall... Sjangsen er nok der ja, for det som var under teppet var ganske klissete og luktet ikke myggel. Det var også noen grønn-blåe flekker (relativt små da men) her og der. Jeg har ikke smakt på det enda, for fasan som det så ut under der. Matrester fra 1994 er ikke noe man kødder med Er nummeret før ting og tang nedi der får pels og ben å gå på. Men blir det til at jeg må smake så .. men det er 'last resort' altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå