Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde inbrudd i bilen natt til i dag, de har tatt av låselista på frontruta og tatt den ut for så og låse opp bilen, de måtte jo i tilleg gå løs på den ene døra mi med...slegge? hvem vet, den ser ikke bra ut.

Er iriterende, så ut som dem hadde hatt fest i touringen min, kasta alt rundt inni der, tømt ut hanskerommet osv. Stikket av med ekstralysene mine også. Svin!

Også ligger basskassa og forsterkeren urørt i bagasjen:S

Det som er borte av verdi er:

Pioneer AVIC-X1BT - Spiller

Pioneer TS-E1076 - Frontyhøytaler

EDIT: hadde forsovidt nettop byttet dør som jeg kjøpte av Robert85 her på forumet. vell invisterte penger må man si

Skrevet

hehe, skal ikke anklage noen:P

men er kjedelig med sånt, mistet liksom all tiltakslyst der og da. driver jo og shiner opp bilen, og man får en følelse av at bortkastet når dem skal ødelegge i tilleg, hvis du ikke kunne bare holdt seg til og stjele, og ikke drive og ødelegge for morro.

Den gamle 320en min ble jo stålet og funnet igjen i en grøft, etter jeg hadde nettop fått skilter på den og fått den strøken...

Ønsker meg et bagasjerom med flaks til bursdagen min:)

Skrevet

Bruttern har sporing fra Guard på sin bil... Tror ikke jeg gidder å koste på 528`en noe slikt, men det er jo skikkelig snadder å ha da.. finnes også billigere løsninger tror jeg:) send en sms til bilen, og vips du har lokasjonen.. genialt.. litt off topic :P

Skrevet

østlands fenomen dette med hærverk og innbrudd i mengder..syns det er utrolig mye som skjer der borte..har selv kun hatt 1 innbrudd på 11 år og det skjedde i oslo :x har kansje med mye med våre nye landsmenn og gjøre :?

Skrevet

Skal dra og melde det nå, og ringe forsikringeselskapet. Får håpe jeg får igjen noe i vertfall, Dvd/cd spilleren kosta jo litt over 7000 og er litt skader på bilen så håper jeg kommer greit ut av det i vertfall.

Hvis jeg finner ut hvem det er så blir det en tur ut og leke med balltre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...