Willersrud Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Hadde inbrudd i bilen natt til i dag, de har tatt av låselista på frontruta og tatt den ut for så og låse opp bilen, de måtte jo i tilleg gå løs på den ene døra mi med...slegge? hvem vet, den ser ikke bra ut. Er iriterende, så ut som dem hadde hatt fest i touringen min, kasta alt rundt inni der, tømt ut hanskerommet osv. Stikket av med ekstralysene mine også. Svin! Også ligger basskassa og forsterkeren urørt i bagasjen:S Det som er borte av verdi er: Pioneer AVIC-X1BT - Spiller Pioneer TS-E1076 - Frontyhøytaler EDIT: hadde forsovidt nettop byttet dør som jeg kjøpte av Robert85 her på forumet. vell invisterte penger må man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko_e30 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe den er kjip. sikkert noen lier folk:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Nei, nei!! Ikke noen Lier folk! Vi er snille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe, skal ikke anklage noen:P men er kjedelig med sånt, mistet liksom all tiltakslyst der og da. driver jo og shiner opp bilen, og man får en følelse av at bortkastet når dem skal ødelegge i tilleg, hvis du ikke kunne bare holdt seg til og stjele, og ikke drive og ødelegge for morro. Den gamle 320en min ble jo stålet og funnet igjen i en grøft, etter jeg hadde nettop fått skilter på den og fått den strøken... Ønsker meg et bagasjerom med flaks til bursdagen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 uff da.. det var triste saker... håper du finner ut hvem de er da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Har du meldt det til purken forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Bruttern har sporing fra Guard på sin bil... Tror ikke jeg gidder å koste på 528`en noe slikt, men det er jo skikkelig snadder å ha da.. finnes også billigere løsninger tror jeg:) send en sms til bilen, og vips du har lokasjonen.. genialt.. litt off topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 DOH... den er kjiip... behandle gamledørene mine slik!! uff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Skyt fanskapet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Nei, nei!! Ikke noen Lier folk! Vi er snille! henger meg på der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Triste greier. Håper du får tatt de som står bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 østlands fenomen dette med hærverk og innbrudd i mengder..syns det er utrolig mye som skjer der borte..har selv kun hatt 1 innbrudd på 11 år og det skjedde i oslo har kansje med mye med våre nye landsmenn og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Veldig forståelig at arbeidslysta forsvinner når noen kommer å rapmonerer det man bryr seg om å legger masse tid i.. Skikkelig kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Skal dra og melde det nå, og ringe forsikringeselskapet. Får håpe jeg får igjen noe i vertfall, Dvd/cd spilleren kosta jo litt over 7000 og er litt skader på bilen så håper jeg kommer greit ut av det i vertfall. Hvis jeg finner ut hvem det er så blir det en tur ut og leke med balltre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå