thoste3 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 MÅNEDENS kupp har ein honda civic 88 1,6 i som må vekk snarast visst enn e interert i arbeidsbil eventuelt 2ar bil med bra motor so e ditta den e godkjent til mars 2008 enormt behagleg å kjøra selges pga plassmangel og huskjøp ring meg eller send ei mld so kan bilen bli din før du vett ordet av da prisantydning er 2 3000 ca kan og byttast i deler til e36 coupe ring meg på 97597481 også potensiiell som festbil damekjørt siste åra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvor er Bømlo og har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoste3 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 har ikkje bilde av bilen men har av ein som er nesten lik bortsett fra att min er heillakka kvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 ser selger er offline så jeg kan fortelle deg at Bømlo er ved Stord på vestlandet hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 okei, takk tobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoste3 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 i kveld e eg fudle dåke kan få bilen bisst dåke kjøre meg ein liten tur på fest ................................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Hehe! Jeg kan kjøre deg på fest i kveld jeg hvis betalingen er bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 i kveld e eg fudle dåke kan få bilen bisst dåke kjøre meg ein liten tur på fest ................................ e kje så longt te bømlo i fra meg... kan kjøra deg i ein 323 tic de burde jo vær ein bonus hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Snakk norsk, slik at folk forstår dere! fudle and shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoste3 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 måtte betala på hondrevis av krone for å komma på fest i går eg men fest i måro (søndag ) skal ikkje på jobb før om eit par vekje men seriøst bilen må vekk .. har ikkje parkering til den lenger no står den på komunal park plass pga plassmangel .... anka på å få park bot .. gir nesten bilen bekk no asså fore eg e visst full no og .. men ein kjøretur i fudlo i måro so e da betaling nok fpor civicen asså :S:S:S::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoste3 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 foresten har nett ete ein himmels hamburger so mammo har mekka te meg i dag .. sjaføren og syns den va grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 kan kjøre deg ikveld om jeg får civicen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoste3 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 bilen blei solgt for ei flaska vodka å sjafør i går;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå