devil boy Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 kjøpte meg olje trykksmåler idag som jeg skal montere i astolpen . Men da jeg kom hjem og skulle montere føleren , så viste det seg at oljetrykks bryteren sitter innunder motor feste åssen pokkern får man satt på extra føler på en e34 520 90mod . Eller ser jeg på feil sted på motoren .
devil boy Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Er det ingen som har montert extra instrumenter i sine biler evnt hva må til for få på oljetryks klokka til instrumentet ..
BoSJo Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Du har set rette sted på motoren, den sitter helt sindsygt, Nr 3 på denne http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10 Hvis det er M20B20 altså hmmmmmm, må vel ha et lille forlenger rør med t stykke, men da blir den litt utsat. Mekanisk verksted kan lett lage dette for deg. Om den kan monteres andre steder veit jeg ikke, men jeg tvivler.
devil boy Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Det var noe d....t kunne tenkt meg det instrumentet men et rør trur jeg ikke blir satt på .Er som du sier utsatt sted og gjøre det på..
devil boy Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Har et instrument til det er olje temp .Åssen er det må man bytte føler der og eller kan man bruke org . Hvis jeg evnt bytter føler blir det kluss med org instrumentene da ,evnt at det lyser at jeg ikke har noe olje trykk. Tenkte event å lodde meg inn på org oljetrykkføler ledning. Bare en ide som snurre rundt i hode miiiiiiitt
325icab_88 Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Har et instrument til det er olje temp .Åssen er det må man bytte føler der og eller kan man bruke org . Hvis jeg evnt bytter føler blir det kluss med org instrumentene da ,evnt at det lyser at jeg ikke har noe olje trykk. Tenkte event å lodde meg inn på org oljetrykkføler ledning. Bare en ide som snurre rundt i hode miiiiiiitt for oljetemp får du vel en plugg du bytter ut med bunnpluggen i bunnpanna
devil boy Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 Se her ja . Det skal jeg sjekke på mandag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå