320CiA Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Heisann, jeg har nettopp kjøpt meg min første BMW. Jeg kjøpte en 320 CiA 2000 mod. og så langt er jeg meget fornøyd med den. Det jeg lurer på er, er det mulig å trimme denne litt uten for mye pes. Tenkte på en Chip, og luft filter og vil dette hjelpe i det hele tatt? og sist men ikke minst hvor mye vil noe slikt koste? Etter å ha brukt nesten en halv årslønn på bilen har jeg ikke råd til å koste på den for mye...
ropa Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Heisann Ser at du er ny her i forumet. Vil først ønske deg hjertelig velkommen hit til bimmer verden Og med det andre vil jeg gratulere deg med bilkjøpet Fins jo alternativer som chip. Men en chip koster jo rundt 5-6tusen og gir ikke særlig effekt, siden dette er bensin. Med effektanlegg og sportsfilter får du kanskje 3-4hk max. Men det er jo noe man kjøper for lydens sin skyld. Vis du ser nede her på høyre side, så ser du linker til sider med blant annet chiptuning.
320CiA Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Hei Ropa. Takk for hilsen og tipset. Var inne på Trimchip og de påstår at de kan få min motor fra 150 til 168 gamp. Det synes jeg høres mye ut. er du ikke enig?
Øyvind81 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hørtes mye ut med 18 hester på en "liten" bensin-motor...
jcvold Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hei du! du har akurat samme bil som jeg hadde sist.. jeg kjøpte K&N filter til min 320ci og jeg syntes det hjalp.helt ærlig. på bilen jeg hadde før det,en e36 320,hadde jeg filter + chip,og syntes den var sprekere enn den som ikke var chippa. så jeg ville gått for sportluftfilter og chip om jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå