Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en vibrering i eksosanlegget mitt i det jeg nermer meg 3000 RPM, er usikker på om det mangler noen på et av festene til eksosen bak.

Bilen er en touring E36 98 mod. 318i.

Et av de bakerste festene ser ut som en "krok" men der virker det som noe mangler, jeg husker ikke helt , men mener det var krok både på understell og eksos der men de henger ikke sammen på noen måte, for meg virker det som om noe mangler der men jeg er usikker , har prøvd å finne bilder av slike fester men finner det ikke , hvordan skal disse krokene kobles sammen for å stabilisere eksosen bak ? hvis dem i det hele tatt skal festes på noe vis , noen som har bilder av noe slikt eller vet hvilke deler jeg trenger ?

Skrevet

ser ikke helt hvordan del I skal brukes der , er det som det ser ut som en "ring" som skal hektes på begge kroker kanskje ? eller er jeg helt på jordet ?

ville gjerne se bilder av dette festet men tydelig vis ingen som har det

Skrevet

har faktisk sveist "effekt"anlegg på E30`n i dag, men tok ingen bilder, er akkyrat samme opphenget der.

de krokene du snakker om ser vel ut som en halvmåne, og samme på potta?

da er det dette opphenget du skal ha :wink:

Skrevet

tror jeg har fått det rette opphenget nå, det er en gumjmifòring som man skal tre over de krokene for å få en slags demping, altså blir potta hangende i den gummifòringa etter det jeg kan skjønne , skal sette den på i løpet av helga.

men er jo ikke sikkert jeg blir kvitt den vibreringa likevel, får bare håpe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...