Anderslien Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Jeg skal kjøpe meg en sånn el-gardin: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1227450754 Også har jeg tenkt å kjøpe seteputekontakt for å få en fin knapp til gardinen, og da kan jeg ha den i setet ovenfor den seteputekontakten som sitter der fra før (jeg har el-korsryggstøtte i setet). Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal få koblet til gardinen til den knappen. Sånn ser knappen ut: Kanskje jeg må ha en slags kontakt eller noe?
Sir Hofstad Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Kan bruke slike kabelsko med rett dim (runde) det er vel det enkleste... Tror de blå passer. Evt få tak i en org kontakt til putekanppen og skjøte den. Koster de så mye mer de el BMW gardinene?
Anderslien Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Kan bruke slike kabelsko med rett dim (runde) det er vel det enkleste...Tror de blå passer. Evt få tak i en org kontakt til putekanppen og skjøte den. Koster de så mye mer de el BMW gardinene? Ja, det kan jo gå, men hvilke av de runde metallkontaktene skal jeg koble meg til da? Har ikke sjekket pris på original bmw gardin jeg...
Sir Hofstad Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Mål ut på ledn til puteknappen. 2 er til lys,en til jord og en til strøm. Og så to til opp og ned... Kan få hvilke som er hva til meg etterpå...
Anderslien Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Mål ut på ledn til puteknappen.2 er til lys,en til jord og en til strøm. Og så to til opp og ned... Kan få hvilke som er hva til meg etterpå... Men hvor skal jeg koble til de som er til opp og ned? Har ikke fått den gardinen enda da, så det er mulig det er flere enn to ledninger på den liksom.
Sir Hofstad Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Du får tegn og nr til meg... bare å gå etter pinnene på kontakten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå