Gunnar Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Noen som vet om et OK mekkelokale i Horten/Tønsberg/Nøtterøy-området? Det må være plass til 1 bil + en del deler. Kortidsleie, 2-4 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Ingen som har eller vet om noe? Det haster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 har en plass i holmestrand. det er et verksted jeg leier er i hvertfall plass til 3 biler og en delel deler nå etter en del solgte deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er det mulig å stå der og jobbe på vinterstid? Murgulv, mulighet for litt varme? Strøm? Kompressor? Er det trygt å ha S-motorer liggende å "slenge" der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 det er diesel heater der. og strom så det er bare og ta med diesel når du vil ha varme. får ikke bruke strøm til oppvarming. bare til allt annet derfor diesel heatern. det er mur gulv der og kompressor. det er og trygt der. har holdt på med dyrt motorbygge der før uten noe problemer. det er på en love og bonden bor der og har en evo og en wrx samt en gt40 som er osv der som ikke er låst inn så han holder vakt . men siden jeg er der ofte og skrur så setter jeg en viss standard til verkstedet. altså 1 man bør rydde etter man har skrudd 2 ikke altid snylte på dieselen til de andre (min) 3 ikke noe problem og låne verktøy(trykkluft utstyr sveiseapparat eller annet) men jeg gidder ikke leite etter det når jeg kommer 4 husk og låse og skru av lys ellers får jeg kjeft av tom(bonden) 5 ikke sleng bil deler over allt.. må være litt streng for har hatt noen tideligere der som har tatt opp all plass og driti i alle andre samt aldri bidratt med noe diesel til heateren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 skal opp dit i morra så kan ta et par bilder så du kan se på plassen osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Høres jo veldig bra ut... så da gjenstår bare prisen.. Diesel skal jeg klare å ta med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 hvor lenge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 sånn ser det ut. grei t med plass noe rotete men funker som verksted og søppla midt i forsvinner snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Tar resten på PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå