_irene Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Lurer på å kjøpe disse lyktene til min E36 via eBay. Er det noen som har de, og vet litt om passform, kvalitet og utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Passform, bra. Utseende, bra. Kvalitet, skeptisk.. Koster vel bare rundt 100$ eller noe? Også er de ikke godkjent for norske veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_irene Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Kvalitet, skeptisk.. Koster vel bare rundt 100$ eller noe? Joda, stemmer med prisen, like mye som i frakt Men kvaliteten, er de skrøpelige eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 vet ikke noe om kvaliteten, som sagt, skeptisk. Det kan være alt fra superbra til superdårlig.. Men iom at lyktene koster 700 NOK (uten frakt og MVA) er jeg litt skeptisk.. Man får det man betaler for sies det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 kjøp deg Fk eller Inpro lykter istedet.. mye penere etter min mening! Men du får jo "oneblock" lykter i norge også da. De er jo ikke så dyre, pluss at da kan du bare ta de med/sende de tilbake hvis det skulle skje noe med dem. Det blir litt værre med lykter fra Ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_irene Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja, jeg tror også det. Ser at sånne koster 2095 fra Als tuning i Danmark eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 ikke kjøp FK, dem har problemer med dugg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja, jeg tror også det. Ser at sånne koster 2095 fra Als tuning i Danmark eller noe sånt Det blir ikke så billig for det skjønner du.. 2095dkk er 2340nok pluss MVA er 2900.. pluss frakt, så er du oppe i mellom 3 og 4000kr. Så da kan du like godt bestille fra f eks GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg kjøpte disse ifra ebay Hvordan passform og kvalitet er, får du ikke vite før til våren Men kom på en 1800,- for frakt og moms. Selgeren er speedfantasty2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå