maurtin Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 har hatt lyktespoiler på min e36 fra jeg kjøpte den, måtte ta de av pga og blinkers-skifte så de ble ødelagt. lykta er derfor full av sikaflex o.l. der øyelokket var, hva er effektivt middel for å få vekk alt? har også tenkt å kjøpe nye øyelokk, men hva er penest? oppe eller nede på lykta? synes oppe var pent, kan noe legge ut bilde av e36 der lyktespoileren er nede? takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 ingen formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hadde samme problem som deg...brukte ein skarp kniv så var 99% vekk på 5 minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 barberblad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Kan jo alltids prøve med citrus spray..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 ok, takk for tips hva er penest? lyktespoiler oppe på lykta eller nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 ingen av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Har oppe på min, synes det er fint jeg. Men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Kan jo alltids prøve med citrus spray..... Prøv det ja, fjerner det meste det midlet der Lyktespoiler oppe er finest synes jeg, men synes det er finest på biler uten andre ting som bryter opp linjene på bilen, som bakspoiler, megafrontspoiler osv..kan bli litt overkill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 smak og behag. selv liker jeg bilen slik den er. det finnes tilfeller der lykespoiler er fint, men det er kun når bilen er gjennomført fra før av. brukte tapetkniv på noen lyktespoilere jeg hadde på en golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Lyktespoiler kun nede er det jo ikke mange som har ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 send lyktespoilerene til meg istedefor du:)jeh vet at jeg vil ha både oppe og nede. driter i om de fleste har den meningen om at det ikke er pent. jeg syns det ser fett ut. send en privatmeld viss du skal selge de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 ser det bra ut både oppe og nede da? finnes det ett bilde? takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 ser det bra ut både oppe og nede da? finnes det ett bilde? takker for svar:) Her finner du ett bilde i alle fall. www.bimmers.no/albums/bmwdude/Bilde_150.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 ok, takk for tipshva er penest? lyktespoiler oppe på lykta eller nede? Helst ingen av delene. Men skal du absolutt ha så bør det bli oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå