Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare å ta ut styreenheten og se om det sitter en annen chip enn orginal.merker ikke så stor forskjell egentlig.litt bedre respons og litt mere effekt på toppen,turtallsperra blir også flyttet litt opp.

Skrevet
Er org. chip'en merket med noe spess da eller? Bmw eller logo?

Er vel ikkje lodda desse på bmw har eg hørt,berre plugga rett i?

er jeg ikke helt sikker på, var ikke jeg som byttet den sist jeg hadde m3,tenkte jeg skulle gjøre det med den jeg har nå også.så har jeg litt mer effekt mens jeg venter med å få råd til turbo. er det ingen som har bilde av en orginal chip her?

Skrevet

Har hørt at Bmw har en slags Plug&Play opplegg mht chip,alså ingen lodding. Får vel skru sund styreenheten og sjå om eg ser noke på chip'en.

Han eg kjøpte bilen av i Tyskland påstod at det skulle være 351hk i den :lol::lol::lol: Neppe.....

Skrevet

Har noen sett bremsepapir/resultat av bremsing av orginal 3.0 og 3.2?

Er mange teorier om hvilken motor som yter hva blant spekulanter, så det hadde vært morro å sett..

Skrevet

Ja har sett bremsepapirer på en 97 modell 3,2 helt orginal.

Denne ble bremset til 282 hk i motor hos Auto Consult/Per gulbrandsen.

Ikke imponerende... med tanke på hva BMW oppgir.

Men for all del bilen gikk godt den...

Prøvde å få tak i denne fyren, for å få en pris, noen som vet?

Har planer om å kjøre bilen i rulle orginal og med chip(monterer der)

Noen "små venner" har visket meg i øret at det ikke er stor forskjell når det gjelder effekt på 3,0 og 3,2, erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...