Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kjeder meg så tenkte jeg kunne gå ut og koble på spredera mine.

Men hater kombinasjonen bil/elektronikk.

Greia er at jeg ikke har nye bryter inni biler til spredera.

Så hadde tenkt og koble det sånn her! viss noen skjønner tegninga mi?

spredereio5.png

Men hvor kan jeg ta strøm i fra? ikke bateriet for det sitter bak. Og har heller ikke lyst til og ta strøm fra de andre lysa. For det er spsielle koblinger, så vill ikke drive og klippe i de ledningene.

hehe

Skrevet

Det du har tegnet skal vel funke det, men men men

Ville nok gått for å koble det opp skikkelig, med originale deler. Da blir det gjort skikkelig. Folk legger merke til sånt, ved et evt salg..

Strøm vil du finne et eller annet sted, bare å måle seg fra med testelampe.

Skrevet

har til bak jo, men tenkte liksom og ikke fikle med det orginale:P

så eneste jeg trenger og vite er hvor jeg skal ta strømmen fra??? hehe.

Skrevet

Tror du må hente den fra ledningen som går innpå hovedbryteren for kjørelysene. Men siden du ikke vil klippe noen av ledingene, kan du koble deg innpå konstant ledningen til stereoen.

Skrevet

du veit ikke om noe i motor romme jeg kan ta strøm fra? er jo så dritt og komme til bak cd spiller. blir sikkert nok dritt bare og få ledningen fra motor rommet og til ca pedalene?

Skrevet

Du må jo trekke ledninger anyway fra lysene og inn i coupen, så enkelt blir det ikke. Siden du vil ha en annen type bryter..

Det jeg gjorde på gamle bmw, var å kjøpe originalt ledingsnett til tåkelysene, rele og bryter. La opp ledingene inn i sikringsboksen, slik at sikringen og rele fikk kontak.

Så satt jeg inn ny bryter, jumpet en ledning bra hovedbryter til den nye bryteren. Vips så funket det.

Så jeg slapp å legge opp helt framme i grillen og inn i coupen, da det var lagdt opp allerede fra sikringsboksen og inn i coupen.

Skrevet

Total med lys, ledningnett, rele, bryter. Ca 2000+/-

Kan jo ringe en høgger å høre, de har det garantert noe liggende, eller til gs bildeler eller os bildeler.

De har alltids biler inne til høgging, jo billigere jo bedre.

Eller høre med noen inne på forumet, kanskje noen som

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...