Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Sitter og kjeder meg så tenkte jeg kunne gå ut og koble på spredera mine. Men hater kombinasjonen bil/elektronikk. Greia er at jeg ikke har nye bryter inni biler til spredera. Så hadde tenkt og koble det sånn her! viss noen skjønner tegninga mi? Men hvor kan jeg ta strøm i fra? ikke bateriet for det sitter bak. Og har heller ikke lyst til og ta strøm fra de andre lysa. For det er spsielle koblinger, så vill ikke drive og klippe i de ledningene. hehe
Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 ingen som kan det, eller gidder og svare?
Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 ingen som kan fortelle meg hvor jeg kan ta strøm i fra?
kabeldeigen Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Det du har tegnet skal vel funke det, men men men Ville nok gått for å koble det opp skikkelig, med originale deler. Da blir det gjort skikkelig. Folk legger merke til sånt, ved et evt salg.. Strøm vil du finne et eller annet sted, bare å måle seg fra med testelampe.
Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 ser ikke noe anna måte og koble det på:S er ikke vryter til det orginalt i bilen min:S
kabeldeigen Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Har du ikke bryter??? Du har vel den som slår på tåkelyset bak vel??? Så kjøper du ny på bmw, koster ikke mye, 200-300 kr
Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 har til bak jo, men tenkte liksom og ikke fikle med det orginale:P så eneste jeg trenger og vite er hvor jeg skal ta strømmen fra??? hehe.
kabeldeigen Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Tror du må hente den fra ledningen som går innpå hovedbryteren for kjørelysene. Men siden du ikke vil klippe noen av ledingene, kan du koble deg innpå konstant ledningen til stereoen.
Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 du veit ikke om noe i motor romme jeg kan ta strøm fra? er jo så dritt og komme til bak cd spiller. blir sikkert nok dritt bare og få ledningen fra motor rommet og til ca pedalene?
kabeldeigen Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Du må jo trekke ledninger anyway fra lysene og inn i coupen, så enkelt blir det ikke. Siden du vil ha en annen type bryter.. Det jeg gjorde på gamle bmw, var å kjøpe originalt ledingsnett til tåkelysene, rele og bryter. La opp ledingene inn i sikringsboksen, slik at sikringen og rele fikk kontak. Så satt jeg inn ny bryter, jumpet en ledning bra hovedbryter til den nye bryteren. Vips så funket det. Så jeg slapp å legge opp helt framme i grillen og inn i coupen, da det var lagdt opp allerede fra sikringsboksen og inn i coupen.
Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 aight da skal jeg dra på bmw i morgen. Vet du sånn ca pris?
kabeldeigen Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Total med lys, ledningnett, rele, bryter. Ca 2000+/- Kan jo ringe en høgger å høre, de har det garantert noe liggende, eller til gs bildeler eller os bildeler. De har alltids biler inne til høgging, jo billigere jo bedre. Eller høre med noen inne på forumet, kanskje noen som lykke til
Papperboy Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 hvis ikke har du jo + på der batteriet hadde sitti hvis du hadde hatt det forran da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå