Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg en ny bil i dag. etter vognkortet heter den m535 og det er en 91 modell. men m535 kom vel bare i e28 noen som har peil?

men da er vel min bil bare en 535 med m pakke. og da lurer jeg på hva er det som er forskjell mellom vanlig og m pakka..

Skrevet

er store kjørecomputern. m understeller tåkelys. elektriske seter 4*el vinduer setevarmer og en hel haug med andre morro greier jeg ikke har fått med meg enda. blandt annet hvis du løfter på håndtaket når bilen er låst kommer det lys i bilen og låsen blir tina opp. det er og oppvarma speil aircondition.++

Skrevet

også tror jeg det er m stoler for det er i hvertfall sånn kant som du kan skyve ut foran .

Skrevet

Man fikk en sånn M utgave av E34 også, men at det skulle stå i vognkortet tror jeg ikke. Det er jo veldig ofte det blir plotta inn feil på Biltilsynet så det kommer opp feil i vognkortet.

Skrevet

Hadde samme bil selv, (1991 mod reg i 1990) den heter ikke M535, men har full M-pakke, dvs. understell og interiør.

Skrevet

ok. du husker ikke hva mer enn det jeg har nevnt det er av utstyr på bilen? har ikke fått den enda. henter den på mandag. så får bare glede meg imens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...