Gå til innhold

Stereo i e30 cab?


Anbefalte innlegg

Lurer litt på å putte i en basskasse med 2*10" eventuelt 12" i caben min. Det jeg lurer på er; Vil det bli no trøkk? ikke bare for de utenfor :lol:

Og er det noen som har bilder eller tips til smarte løsninger? bør elementa slå utover eller inn i setet?

Ble noen spørsmål :wink: noen som kan svare? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett subene mot skiltplata bak og så tar du å setter en 4" eller 2stk 4" rører på samme flate som subben så kapper du røra etter som hvor du får best lyd, så er det å skru på volum :).

Men da det er litt dårlig plass bak i de cabene så ville jeg gått for noen bra 10" istedet for 12" :).

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygde en firkanta porta kasse med 2x10" som jeg kunne snu som jeg ville. Mener å huske den funka best med elementene bakover. (Kassen plassert under "cab-boksen") Ikke så lett å forklare.. kan se om jeg finner bilde.

Prøvde denne kassen i bilen til en kompis (også e30 cab) som hadde skjært hull i "cab-boksen", elementene opp mot hullene. Funka som fy når han hadde taket på, ikke såå bra med taket nede..

:( savner caben min... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygde en firkanta porta kasse med 2x10" som jeg kunne snu som jeg ville. Mener å huske den funka best med elementene bakover. (Kassen plassert under "cab-boksen") Ikke så lett å forklare.. kan se om jeg finner bilde.

Prøvde denne kassen i bilen til en kompis (også e30 cab) som hadde skjært hull i "cab-boksen", elementene opp mot hullene. Funka som fy når han hadde taket på, ikke såå bra med taket nede..

:( savner caben min... :cry:

kom med et bilde a :wink: no kutting er ikke aktuelt for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...