325icab_88 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Lurer litt på å putte i en basskasse med 2*10" eventuelt 12" i caben min. Det jeg lurer på er; Vil det bli no trøkk? ikke bare for de utenfor Og er det noen som har bilder eller tips til smarte løsninger? bør elementa slå utover eller inn i setet? Ble noen spørsmål noen som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Er ikke sikker på hvor mye trøkk du får. Men jeg ville satt kassa med elementene sa langt inne i trunken som mulig. Og di bør slå utover ikke inn i setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Sett subene mot skiltplata bak og så tar du å setter en 4" eller 2stk 4" rører på samme flate som subben så kapper du røra etter som hvor du får best lyd, så er det å skru på volum . Men da det er litt dårlig plass bak i de cabene så ville jeg gått for noen bra 10" istedet for 12" . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 takker for tips fra begge to dårlig plass ja:P får se hva det blir til, men du mener en porta kasse er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja, mener det, for spiller mye bedre på tette biler, har du en Golf elns så er lukket kasse kansje en bedre løsning . Men Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skolelyset Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Bygde en firkanta porta kasse med 2x10" som jeg kunne snu som jeg ville. Mener å huske den funka best med elementene bakover. (Kassen plassert under "cab-boksen") Ikke så lett å forklare.. kan se om jeg finner bilde. Prøvde denne kassen i bilen til en kompis (også e30 cab) som hadde skjært hull i "cab-boksen", elementene opp mot hullene. Funka som fy når han hadde taket på, ikke såå bra med taket nede.. savner caben min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Bygde en firkanta porta kasse med 2x10" som jeg kunne snu som jeg ville. Mener å huske den funka best med elementene bakover. (Kassen plassert under "cab-boksen") Ikke så lett å forklare.. kan se om jeg finner bilde.Prøvde denne kassen i bilen til en kompis (også e30 cab) som hadde skjært hull i "cab-boksen", elementene opp mot hullene. Funka som fy når han hadde taket på, ikke såå bra med taket nede.. savner caben min... kom med et bilde a no kutting er ikke aktuelt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå