Champ Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 på førersiden i min E36 trekker det noe forferdelig, kald luft rett mot beina\lårene mine og det irriterer meg, er usikker på hva som gjør dette , hvis jeg har et vindu åpent blir det skikkelig gjennontrekk med luft inn under håndtaket der den ene proppen mangler, som skal dekke de 2 skruene, så enten må det da være pakningen rundt døra som jeg ikke kan se noe på , eller så må det være "inni" døra , har hørt at det ligger en plastfilm i døra for å hindre vann og lign. hvis denne er ødelagt vil jeg da få en slik trekk ? noen adre forslag , eller noen som har hatt nor lignende og har funnet hva som er galt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Ville tatt av dørtrekket og sett om det er limt på plast på døra, det skal være det. Var ikke det på min da jeg kjøpte den, så det ble ordna rimelig kjapt. Er verdt ett forsøk i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 hadde du trekk rundt der før du fikk på plasten ? er dette en plast du må kjøpe spesielt eller kan man bruke noe vanlige greier ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg jobber på bilforhandler. Kjøpte bilen der, så da fiksa jeg i grunnen alt før jeg i det hele tatt kjørte med den. Har både karroseri verksted og mekanisk verksted der jeg jobber. Så da knabba jeg bare noe av den universal plasten de hadde der. Men jeg tror nok du kan få kjøpt orginal plast til dørene, den er nok noe tykkere enn den jeg brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Er jo bare å få taki litt plast på en byggvareforretning eller noe og tilpasse selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 ok , må prøve å se om den plasten er inntakt, skal av med dørene likevel siden jeg har kjøpt inn klips til førerdøra som skal byttes ut snart for å bli kvitt litt knirking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå