Gå til innhold

Hva tror dere om denne?

Smaavik
 Share

Anbefalte innlegg

På første bildet og et av de andre såg det ut som om det var lakkskader på venstre dør,sideskjørt og nede på frontfanger. Men skriver jo at den er strøken så det er vel bare lyset som gjøe det :wink:

Men hadde iallefall pruta prisen med den km standen for den var drøy syns eg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På første bildet og et av de andre såg det ut som om det var lakkskader på venstre dør,sideskjørt og nede på frontfanger. Men skriver jo at den er strøken så det er vel bare lyset som gjøe det :wink:

Men hadde iallefall pruta prisen med den km standen for den var drøy syns eg.... :roll:

Synes jeg ser noe slikt jeg også... men alt i alt ser det ut som en pen bil... men synes dette me m-tech bil bygget hos SCNITZHER i tyskland jeg synes høres rart ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel være sideblink ja, min er det ettermontert på hvertfall. Tidligere eier av bilen min hadde en lang prossess med div instanser for å slippe ettermontering av sideblinkers da den ble importert i 1997. Har en del papirer på dette liggende, men utfallet ble hvertfall at han måtte montere. Ville ha sjekket opp dette, da det er litt styr med det. Bilen så forøvrig fin ut den, ville ikke vært så bekymret for km.standen hvis den har servicehistorikk kvitteringer osv. hadde nesten vært mer bekymret hvis den hadde unormalt lite km på tellern. Var forøvrig veldig lite info i annonsen, og er enig i at denne "bygget hos etelleranna firma i Tyskland" hørtes litt muffens ut. Ta deg en telefon du, så hører du sikkert fort om eieren har greie på bilen sin. Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...