Smaavik Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Noen som har noe formening om denne? Synes denne ser utrolig bra ut.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 340961#top Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Så jo grei ut på bildene bortsett fra hull i setet... gått ett stykke og da... litt dårlig info om den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 ja, det står littlite om den... men stusser litt på at han skriver at den er bygget hos SCNITZHER i Tyskland... det er da ikke noe SCNITZHER styling på denne? ser ut som m-tech styling spør du meg... rett meg viss jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 På første bildet og et av de andre såg det ut som om det var lakkskader på venstre dør,sideskjørt og nede på frontfanger. Men skriver jo at den er strøken så det er vel bare lyset som gjøe det Men hadde iallefall pruta prisen med den km standen for den var drøy syns eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 På første bildet og et av de andre såg det ut som om det var lakkskader på venstre dør,sideskjørt og nede på frontfanger. Men skriver jo at den er strøken så det er vel bare lyset som gjøe det Men hadde iallefall pruta prisen med den km standen for den var drøy syns eg.... Synes jeg ser noe slikt jeg også... men alt i alt ser det ut som en pen bil... men synes dette me m-tech bil bygget hos SCNITZHER i tyskland jeg synes høres rart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Anyway,er ikkje verdt den summen i mine øyne iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Si meg, er det ikke påbudt med sideblink?? Kan ikkje se at han har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Er vel ikkje påbudt i Tyskland,kansje importert engang denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Skal vel være sideblink ja, min er det ettermontert på hvertfall. Tidligere eier av bilen min hadde en lang prossess med div instanser for å slippe ettermontering av sideblinkers da den ble importert i 1997. Har en del papirer på dette liggende, men utfallet ble hvertfall at han måtte montere. Ville ha sjekket opp dette, da det er litt styr med det. Bilen så forøvrig fin ut den, ville ikke vært så bekymret for km.standen hvis den har servicehistorikk kvitteringer osv. hadde nesten vært mer bekymret hvis den hadde unormalt lite km på tellern. Var forøvrig veldig lite info i annonsen, og er enig i at denne "bygget hos etelleranna firma i Tyskland" hørtes litt muffens ut. Ta deg en telefon du, så hører du sikkert fort om eieren har greie på bilen sin. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 denne har vel også vært lenge ute for salg, såvidt meg bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Den har ligget en stund denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå