Tranø Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Finnes det diff sperre å få kjøpt til 520? Noen som vet om automatkassen i disse bilene tåler "røff" behandling, leking og kos i snøen? ;D
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Vill tippe at snøføre ikke er det værste å leke seg på. Får jo mere juling på tørr asfalt. Men jeg har ingen erfaring med automat...
TJ Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Hvis det er Steptronic-kassen du snakker om, så er ikke snøføre noe problem i hvertfall. Går for å være en "seig" automatkasse, men alt er jo relativt. Den er vel neppe laget for å bli herjet mest mulig med... Dessuten overstyrer den deg hvis du gjør for mye "galt" også.
Toro Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Finnes det diff sperre å få kjøpt til 520? Det får du fra en E39 M5, men da mener jeg drivakslene må byttes også.
Tranø Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Det er steptronic kassen jeg har ja, men har lest diverse her inne på forumet om olje skift og automatkasser. Hvor langt kan den gå før jeg trenger å tenke på oljeskift ? Min har gått 113500km nå.
TJ Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Det er steptronic kassen jeg har ja, men har lest diverse her inne på forumet om olje skift og automatkasser.Hvor langt kan den gå før jeg trenger å tenke på oljeskift ? Min har gått 113500km nå. Tror ikke vi skal dra opp det temaet her i nok en tråd, så anbefaler deg at du heller leser de trådene som omhandler dette. I følge Bmw er det en lifetime-olje, som ikke trenger å skiftes. Men er nok ikke så dumt å ta et oljeskift en gang i mellom. Pass på å få riktig olje og gjør det på riktig måte. Står som sagt mer om dette i de andre trådene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå