Gjest Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Holder på å skifte hovedlys på 528en min, men sliter litt.. skal skifte hele enheten. Trenger jeg da å dele opp lykta? Og hvor sitter skruene? Har bare funnet to.. haster litt.. skal snart på jobb hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 BUMPBUMPBUMPBUMPBUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 4 skruer for å ta ut lykta. 2 på toppen og 2 bak på innsiden, enkle å finne, skrus ut med en 8mm pipe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 HIRR... finner ikke de to siste.. sikkert jeg som er inkompetent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Bilde av høyre forlykt tatt i mørket, merket de 4 skruene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Aah.. tusen takk:) skal se om jeg får det til i morra.. ble iallefall nydelig me nye baklykter og sideblink:) bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå