kristom Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Driver nå og demonterer midtkonsollen i min E36. Det jeg lurer på er om den "rammen" hvor nødblink og vindusheiser er, er festet sammen med den som går nedover mot gulvet langs siden av denne "rammen"? Om dere ikke forstår kan jeg vise bilder..
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Tror den delen der er skrudd sammen med den delen av midt kosollen som går mellom fører setene. Hvis jeg har forstått deg riktig da...
kristom Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Oki..Det som er problemet er at jeg ikke får opp askebegeret for å komme til skruene Derfor tenkte jeg å demontere den fremste delen først slik at jeg kunne pelle bort det som ligger iveien for askebgeret.
kabeldeigen Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 For ikke opp askebegeret?? Merkelig, er jo bare til å dra det rett opp. Under der er det 2 skruer. Og belgen rundt håndbrekket og girspaken er bare klipset på..
kristom Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 det som var problemet var at lokket gikk ikke helt opp slik at jeg ikke fikk dradd opp askebegeret, men fikk ristet ut pengene og fikk ut askebegeret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå