Andreas 750iL Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Selger Landevegssykkelen min en Theorema Road 905 Veil.: 23998,- Min pris. 18000,- Superlett treningsracer med superlett Theorema Carbon ramme/gaffel, FSA Carbon krank, Shimano 105 gir, skiftere, bremser og nav. Shimano R550 felger og Maxxis Xenith Kevlar 120 TPI dekk triller lynraskt! http://www.merida.no/index.php?cat=26997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Kva er vitsen med å kjøpe sykkel til øve 20.000kroner, når ein kan få ein fin E30 til den prisen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 kunne faktisk godt tenkt meg denne jeg, bare synd det er skisesong no og jeg nettopp blåste bort "en fin e30" på alpetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 hehe... det går ann å ha begge deler... Jeg selger min nå pga av at jeg trenger bare terengsykkelen min og at jeg må finansiere felger å dekk til bilen... Kva er vitsen med å kjøpe sykkel til øve 20.000kroner, når ein kan få ein fin E30 til den prisen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvordan terrengsykkel har du da? Anbefaler disse syklene vis man skal sykle fort/trene! har prøvd en lignende, og ble overasket hvor bra fart man får! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har en merida birken sykkel. Magnesium ramme. En som er 2 år gammel men holder bra. Har egentligh ikke lyst å selge landevegssykkelen min men har lyst å ha nye felger på bilen å... Prioritering...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå