Rogern Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 er d bare å slipe vekk disse tallene eller blir d hull? noen som har prøvd?
Toro Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Det er nok bare å slipe, godset er en del tjukkere...
ehandeland Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Jeg gjorde det på min motor som sitter i en E30. Tallene er støpt utenpå godset, så det er ingen fare for at du ødelegger innsuget ditt. Jeg kjenner ikke til grunnen til at du ønsker å gjøre det, jeg gjorde fordi jeg ønsket å skjule motorombyggingen. Forsøket var ikke særlig vellykket, første gang jeg ble stanset i en rutinekontroll ble panseret åpnet og Biltilsynet oppdaget umiddelbart at det ikke var riktig motor som satt i bilen! Det er bedre å søke om å få lov til å bygge om bilen først som sist, enn å ta sjansen på å komme i en uheldig situasjon.
E36Cab1 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 ehandeland: Ka skjedde når de såg dette da,og korleis gjekk det tilslutt??
ehandeland Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Jeg måtte søke om å få ombyggingen godkjent!
E36Cab1 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Til BT? Og deretter bare vise han på BT,og BMW også kansje? Ingen bot/klipping av skilter eller no'?
D.Toft Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 ehandeland: hva slags motor er org da= og hvilken satt du nedi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå