benger Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Har bestilt lyspære til varmeapparatet. (Vifte og temp reguleringa) det skal bare være å dra denne pæra rett ut og dytte inn en ny en? Sist jeg åpna for å se, så var det bare en pære uten noen sokkel som det sitter bak instrument panelet. Dro til Autoz gardermoen og fikk en pære der de bestilte, denne passet overhode ikke. fordi den var med svart sokkel. Passer bare bak instrumentpanelet.(speedometeret) Så jeg skjekka på Schmiedmann og der fant jeg en "Instrumentkombi belysning 12v 3W" .den jeg fikk fra autoz som ikke passa var på 1.2w, og jeg aner ikke hva som egentlig skal sitte der? går det bra med 3w eller blir det for mye?! sent å spørre om det nå, siden jeg allerede har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Gs bildeler og Schmiedmann deler pleier å være brae og rette deler. Jeg kjøper stort sett alt gjennom disse to firmaene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå