E36Cab1 Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156630 Som sagt,erfaringer med desse? Bur jo tross alt oppi uren luren himmelturen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Hyllestad er no ikkje oppe i uren luren himmelturen Du tenke på desse hurtigkjettingene? Det er etter min meining berre noko drit! Utslitt etter eit par mil, derfor dei berre blir brukt til nødkjettinger vist du sitter fast. Kjøp deg nokre skikkelege kjettinger og hiv på bilen! Det er sånne du kan kjøyre nokon mil på uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Hurtigkjettinger tåler ikke mer enn 50km/t, og de tåler ikke for mye herjing heller. Allikevel er de utrolig fine når man virkelig trenger grep. Ta med deg noen ekstra sjakler før du drar ut på tur med hurtigkjettinger. Noen av låsene ryker fort. PS: Senka bil er ikke noe særlig når man skal ha av og på kjettinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er ikkje i sjølve Hyllestad,men i Hyllestad kommune Mangen lure plasser der,hehe..... Vart et nødkjøp desse kjettingane,hadde ikkje fått dei i nevane då eg skreiv dette inlegget men no har eg sett på dei. Greie nok,men trur eg kjøper noen med tverrlenker(piggkjetting) a la Blåmann eller Redstar som eg bruker på lastebilen. Gunnar: Bilen står på org.fjører og har heldigvis plass til kjettingane uten at locariskjermane flaksa av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Ja, det kan eg vere einig med deg i Den type ala lastebil/buss eg tenkte på. Har nokre sånne liggende som nesten går på dekka mine, men må skjøyte på eit "par" ledd. Hadde dei på gamle Jettaen min på framdekka, så når du drog i brekket så gjekk jo bilen meir eller mindre rudt framdekka Var drit morro i svinger o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå