BoSJo Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Hei. Noen som veit hvor komplet lednings nettet på E34 er? Her tenker jeg på om der er lagt stik frem til alt av ekstra utstyr som fås til den, bare kjøpe utstyret og kontakter?
BoSJo Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Det jeg har av El utstyr nu er: Elektriske speil El.vinduer Klimaanlegg Oppvarmede seter Sentrallås Takluke Lygte spylere Lille kjøre comp. Temp Sensor dem har vel ikke laget lednings nett til hver enkelt bil liksom, dem har vel nærmere laget et par forskjellige feks. Standart-Medium-Komplet Skulle gjerne ha montert Cruise Control (Originalt) og Lygte regulering ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05 nr.1 på denne)
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Du kan se hvor mange ledige kontakter du har,lyktestyring tror jeg er der, CC ligger i tilfele ved luftfilterboks.
andymac Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Slenger meg med på denne, har lyst på cruise control selv..
BoSJo Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Du kan se hvor mange ledige kontakter du har,lyktestyring tror jeg er der, CC ligger i tilfele ved luftfilterboks. Ja hvis man veit akkurat åssen de ser ut
Arimanni Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Kjem litt ann på. På min E34 har eg opplagt ledninger til blant anna CC, Temp-sensor, varme i sete osv. Men den andre E34-en eg har, har kun ledningsnett til CC. Om du har CC ledning ser du enkelt ved å sjekke om du har ein blå kontakt der med hjernen og ein rund kontakt forann støtdempertårnet (altså der med luftfilter boksen som Ske1eton seie).
BoSJo Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Ok, skal sjekke for denne kontakten. Men betyder det da at alt ligger helt inn i kabinen også da? Glemte Lille kjøre comp. + Temp Sensor under utstyr jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå