Gå til innhold

535Turbo


bmw-turbo
 Share

Anbefalte innlegg

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja.treng ikkje din hjelp vertfall..fint du stakk innom.

Vis respekt for Gunnar! Uten han hadde du ikke kunne spørre om hjelp her engang...

Men uansett, hvis du forklarer litt mer hva du har tenkt osv. er det lettere for folk å komme med meninger/tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.men jeg skreiv jo at jeg ville høre andres mening om hva jeg skulle gjøre med motoren..det er d jeg vill vite.for jeg vet sånn ca hvordann den skal bygges.men det kan jo hende noen andre har noen lure trix på lur;)

men uanz.

nå skal jeg skrive det jeg har tenkt så kan dere komme med formeninger etter dette..

1:Anskaffe en m30b34/35

2:Anskaffe m30b28 veiv

3:har en kkk k27 på hånden(bør holde)

4:kompis bygger grenerør

5:datasprut(en "kjenning" lager:))

6:prøve å kjøpe 262 kasse med en i nabo bygda

7:frese spor i blokka til pianotråd

alt jeg kommer på nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:Anskaffe en m30b34/35

2:Anskaffe m30b28 veiv

3:har en kkk k27 på hånden(bør holde)

4:kompis bygger grenerør

5:datasprut(en "kjenning" lager:))

6:prøve å kjøpe 262 kasse med en i nabo bygda

7:frese spor i blokka til pianotråd

alt jeg kommer på nå

-pakninger,ringer,lager +div overhalings deler

-turbogreinrør

-poppoff

-trykkrør + klemmer + slanger + ic

-plane topp + blokk + underspyling

-eve sveising av topp + planing + nye seter + hardere fjærer og retainers + nye race ventiler + arbeid

-eve porting av topp

-downpipen med div tilbehør te eksos

-eve større dyser

-klutch + eve trykkplate

-oljeslanger,nipler

-ARP både topp og bunn

-retur i bunnpanna eller blokka?

-kjøre med eller uten smidd inmat'

enda er det plenty jeg oxo ikke kommer på i farta.

noe å tenke på tilig morgenen, er masse hjelp å få men starten din på forumet var vel litt :roll:

ska vere enig med MartinE39 om at vi alle her på forumet har Gunnar å takke for at vi har dette forumet og vise litt respekt for det.

men for alt vi veit så kansje du hadde en kjempedårlig dag, bare så det er sagt så mener jeg ikke noe negativt om deg.

Håper du får ett knall prosjekt 8) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke her for å krangle..men alle skjønner jo hva det dreier seg om.altså en 535Turbo...men men..

En "535Turbo" er ikke en originalbetegnelse fra BMW, og kan være så mangt. Hvordan skulle vi tippe at det var en M30B34 det var snakk om? Det finnes flere 535er enn som så.

Når du ber folk bruke sin dyrebare fritid på å hjelpe deg kan du i det minste bruke et par linjer ekstra på å forklare hva det er du skal bygge, og hva du trenger hjelp til. Folk flest gidder ikke sitte å skrive linje på linje for så å senere finne ut at det faktisk var noe annet du var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...