Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har nettop kjøpt meg en mtech kule med lys i. men før jeg begynner å montere og kutte opp ledninger, lurer jeg på om noen vet hvor den beste plassen å hente strøm ifra er?

Skrevet

Som Thunegutt sier: Askebegerlys eller sigarettenner.

Men husk at det på mange biler ligger gjemt en liten kontakt under midtkonsollen man kan koble seg på.. (den er til slikt ekstrautstyr)

Vet ikke hvorvidt den pluggen er på E30, men det er jo ett forsøk verdt å sjekke.

Jeg har det på 745`en og 728`a fra 82 og 79.

Skrevet
Som Thunegutt sier: Askebegerlys eller sigarettenner.

Men husk at det på mange biler ligger gjemt en liten kontakt under midtkonsollen man kan koble seg på.. (den er til slikt ekstrautstyr)

Vet ikke hvorvidt den pluggen er på E30, men det er jo ett forsøk verdt å sjekke.

Jeg har det på 745`en og 728`a fra 82 og 79.

fant den kontakten under midtkonsollen, men den var i bruk. ser ut til at det er noe koblet til fra cd spillern. er litt usikker. fant faktisk den opplad bare hanskeromms lykta under midtkonsollen + noe bmw verktøy. får meg til å undre på ka dem har drevet med neddi der.

Får se om jeg kobler meg på lyset i til askebegret er kanskje den enkleste løsningen.

Skrevet

Men lyset til askebegeret?

Det skrur seg vel på kun når askebegeret er åpent eller?

Det burde du sjekke først, så du slipper å kjøre med askebegeret åpent :P

Jeg har jo turbotrykkmåler med lys i i bilen min som trengte strøm, jeg bare strakte noen ledninger til lysbryteren og lodda meg på bakpå kontakten så jeg faktisk også kunne dimme turbotrykkmålern slik som med resten av interiørbelysninga :)

Skrevet

ah det var ikke dumt. hadde vært kult me den dimminga, er det bare plussen som trenger å gå hele veien eller trenger minusen det også? trur lyset i askebegret er på hele tiden.

Skrevet

se der!!! da slapp jeg å legge ledning hele veien til lysbrytern. det er jo egentlig logsik vist man tenker at dimmern funker på askebegerlyset også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...