WardeN Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Kjøpte meg en 525tds 95mod her i sommer å den var chippet. Siden jeg ikke har noe peiling på dette med chip fra før så lurer jeg på følgende: -trenger du en original kontakt for å bytte ut den kontakten chippet er koblet inn på, eller kan du bare klippe av ledningene til chippen å koble den av når du vil ? -kan chippen forårsake fusking selv når du har justert den tilbake til "null stilling" ?
E36Cab1 Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Spørs korleis dette er montert da. En får jo Plug&play chipper,slike som en kobler seg innpå ledn.nettet FØR styresentralen(får de til Mercedes iallefall) og desse er jo berre å fjerne/plugge av viss du vil. Har bilen fysisk bytta chip sitter den i styreenheten. Da må den fjernes og erstattes med den andre(noen må loddes visstnok). Ellers kan du jo høre me de gutta her:http://www.trimchip.com/test/asp/Tekniske_data.asp?modell=BMW+525+TDS+E34
WardeN Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 den sitter ikke i styreenheten er bare festet inn på en kontakt nede i motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå