BimmerKing Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 - Har ett lite ønske om å kjøpe en 2.5 motor til min 320... - Trenger også dekk og felger til den. Sommer og vinter, men vinter er mest prekært, da det ikke fulgte med noe særlig med dekk med den jeg kjøpte idag.... Er på utkikk etter 14-15" vinterfelger med dekk(pigg eller piggfritt er ett fett) og evt sommerhjul i 16 eller 17".... Evt annet stæsj til E30. Alt er av interresse.... Men dette bør være i Møre og Romsdal, da jeg ikke har tid til å reise langt for å hente sånt... Men gi meg ett hint hvis du har noe. Har mulighet til å skaffe billig frakt opp Gudbrandsdalen hvis noen har noe superbillig å selge Kan nåes på kai (@) bimmervestnes.no eller evt på tlf 907 14 601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 BUUUUMP... Trenger dekk og felg til vinterbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hjæææælp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 har nesten helt nye 195/55 15 piggfrie dunlop dekk til salgs, pm viss du er int! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bumpibump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 har 4stk borbet felger uten dekk 15".....selges billig http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 kan sette sammen disse dekk/felga til deg for 3000 ferdig balansert passer e30, helt nye dekk OG felger er med senterkopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvem har boret nye hull i felgene da? Blir dessverre litt langt Er litt interressant, men jeg må sjekke frakt osv først:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Har et sett med veldig bra piggfrie vinterdekk på org stålfelger du kan få for 1000 kr. Kan muligens få fraktet disse til Sunndalsøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hvem har boret nye hull i felgene da? Blir dessverre litt langt Er litt interressant, men jeg må sjekke frakt osv først:) kan vell heller kalle det "universal" passer også 5 bolt og litt forskjelligt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Har et sett med veldig bra piggfrie vinterdekk på org stålfelger du kan få for 1000 kr.Kan muligens få fraktet disse til Sunndalsøra. Dette kunne vært interressant om du hadde fått dem til Molde iallefall Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg bor i Akershus, mulig en kompis kan ta de med til Øra men ikke lengre dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Opp Noen nærmere meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Mer opp Trenger dekk og felger straks.... Alt av interresse, men det bør være i Møre og Romsdal... Evt bare 14" vinterdekk på stålfelg... Begynner å bli desperat her, da E30'en min står på harde sommerdekk som ikke er ideelt på det føret som er her nå kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå