iverseo Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Skal inn med 535 i E30`n, men lurer litt på hvordan jeg skal koble kjøleslangene i bakkant på motor mot varmergister inne i kuppen? Ser inne på Gs bildeler sine sider at en slange går til ekspansjonstanken, og så ser det ut som kun en stk gåt inn i kuppen. E30`n har jo tur/retur på varmeregisteret. Noen som vet med sikkerhet? takker for alle svar Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg har skrudd på et eget uttak på toppen som går inn i varmeregisteret.Slike uttak har en E28.Returen går rett inn til termostaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Oki! Husker ikke helt hvordan det ser ut i bakkant på motorn, er en stund siden jeg har vært borti den nå. Men Det uttaket fra E28 du snakker om? Hvor kobler du deg innpå med det hen? Å hva gjør du med den slangen som org skal til ekspansjonstanken? Å hvor på termostaten går du innpå? Er det E34 du har også? Takker for svar, Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå