Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hej. har hatt endel problemer med bilen nå. er en kraftig donkelyd av motoren. kjøpte motoren i august. kjørte 10 mil også kom lyden. plokka ut motoren å har skifta rammelager å rådelager, satt i hopen å fikk i motoren i går. å samme lyden. er ikke en KRAFTIG donkelyd, når jeg tar handa på innsuge så kjenn eg at det slår. så tok jeg ut pluggene å vridde om tenninga, lyden var borte. så når det er kompresjon så blir den donkelyden. noen som veit hva det kan være?

:twisted::evil:

Skrevet

synest det hørest ut som lyden kommer fra toppen eller der enplass. blir lyd når jeg holder inne clutchen også. hørest ikke ut som det er fra girkassa nei

Skrevet

hej, ja registre er helt rett.. det blir lyd vist jeg tar av tennkablene også. å bare kjører den på starteren. men lyden forsvinner når jeg tar ut pluggene. men så snart det blir komp kommer lyden. bilen er ikke chippet. såvitt jeg veit

Skrevet

Fy fader jeg fikk frysninger av den filmen der. Malte ikke som en M20 skal, for og si det slik. Skjønner ikke at du tørr og ruse den en gang. Hadde ikke turt og startet den engang jeg :)

Skrevet

Hørtes ut som to til tre tenner feil på registeret. Man hører jo også når du gir gass så er den litt "dau"..

Edit: Men da skulle du hørt lyden fra første sekund du startet opp etter å ha satt sammen motoren..

Det er ikke noen løse skruer til kamaksel/vippetøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...