Krims0n Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 hei! Noen som har noe sete trekk liggende? som passer bmw e34 520i 1991 mod? Om det er skinn o.l hadde vært fint. det meste av interresse så fremt det er ser nokså pent og pent brukt ut. Eller eventuelt noe som har en link til en side de selger setetrekk helst i svart skinn forran og baksete til min e34?
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 hei!Noen som har noe sete trekk liggende? som passer bmw e34 520i 1991 mod? Om det er skinn o.l hadde vært fint. det meste av interresse så fremt det er ser nokså pent og pent brukt ut. Eller eventuelt noe som har en link til en side de selger setetrekk helst i svart skinn forran og baksete til min e34? B.l.a BilXtra,Mekonomen,Torshov bilrekvisita skaffer slikt.Både tilpasset og ikke tilpasset Penest er å kjøpe brukte originale skinnseter!
Krims0n Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 hei!Noen som har noe sete trekk liggende? som passer bmw e34 520i 1991 mod? Om det er skinn o.l hadde vært fint. det meste av interresse så fremt det er ser nokså pent og pent brukt ut. Eller eventuelt noe som har en link til en side de selger setetrekk helst i svart skinn forran og baksete til min e34? B.l.a BilXtra,Mekonomen,Torshov bilrekvisita skaffer slikt.Både tilpasset og ikke tilpasset Penest er å kjøpe brukte originale skinnseter! ja tenkte på det jeg også. brukte originale skinnseter hadde jeg i planene. men lurer på om noen har dette liggende eller hvor jeg skal få tak i det.
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 hei!Noen som har noe sete trekk liggende? som passer bmw e34 520i 1991 mod? Om det er skinn o.l hadde vært fint. det meste av interresse så fremt det er ser nokså pent og pent brukt ut. Eller eventuelt noe som har en link til en side de selger setetrekk helst i svart skinn forran og baksete til min e34? B.l.a BilXtra,Mekonomen,Torshov bilrekvisita skaffer slikt.Både tilpasset og ikke tilpasset Penest er å kjøpe brukte originale skinnseter! ja tenkte på det jeg også. brukte originale skinnseter hadde jeg i planene. men lurer på om noen har dette liggende eller hvor jeg skal få tak i det. F.eks OS bildeler.GS bildeler.Heggem bil og deler + høggere o.s.v. Sjekk kjøp og salg på bimmers,bmwccn.no,finn.no o.s.v Lag egen annonse at du ønsker å kjøpe dette. Originalt blir mye penere!
Krims0n Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 ja men ingen av de har noe særilig med skinn seter etter det jeg fant ut. Men skal se litt mer senere. hvis ikke noen har noe de har lyst å selge som helst originalt skinn setetrekk til bmw`n min da. Meste av interresse
Krims0n Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Noen som har noen setetrekk? gjerne i skinn/eller spessielt stoff. Er interessert i både til bak og fram setene. Mvh Krims0n (lasse)
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Hei, har ett komplett svart skinninteriør du kan kjøpe billig, ved sete varme. Som sitter i en 540ia dele bil jeg akkurat har kjøp (sedan) 3k ? Kjører ofte til trondheim så jeg kan levere hansk@driftfun.com mob 48269484 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40117
Kai-P. Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 For 3000, selges da for- og baksete og dørtrekk?
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Ja, komplett. med det man vil ha med av interiør. kan også hjelpe med montering.
Krims0n Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 syns 3 tusen er litt i overkant. og jeg trenger bare setene forran og bak ikke resterende dørtrekk o.l. ser lit slitt ut forran setene men. Jeg kan gi deg 2 tusen for de. Men Jeg holder til i Hamar området. Mulighet til og komme ditover?
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 setene ser greie ut ikke noe 10000k interiør. men etter att vi fikk behandla dem så de mye bedre ut. kan levere dem om en uke, skal nordover da. men vil prøve med 3k litt til, da jeg akkurat har annons det
Krims0n Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 [quote name=]stene ser greie ut ikke noe 10000k interiør. men etter att vi fikk behandla dem så de mye bedre ut. kan levere dem om en uke, skal nordover da. men vil prøve med 3k litt til, da jeg akkurat har annons det skjønner.. De sitter på en 540 var det så? Da regner jeg med at de går rett på min 520i 91mod ? tror det hvertfall.. Kan gå opp litt i pris men ikke ikke til 3. kan møtes på halveien? 2,5?
Kai-P. Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Jeg kjøper det for 3000, jeg, skal bare få spadd fram litt peng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå