NyborgRacing Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Selger hovedlykter, blinklys og spredere.. dette er originale å nesten helt nytt! det er blankeglass ikke orange! Spredere er kun til salgs til i morgen kveld men resten er til salgs til det blir borte.. kom med bud.. sprederene har jeg bud på for 500kr=) send også sms da jeg ikke er her så ofte lenger, 415 21 112 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Har du komplett midtarmlene til E36 sedan ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 det står vel ikke noe om annet en lykter?! hehe men jeg skal ikke være ekkel!! nei det har jeg ikke.. selger bare de lyktene som er aventert.. eventuelt mere hvis jeg skal bytte noe mere på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janilzen Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 hvor mye skal du ha for lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå