waldrab Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Er fult klar over at jeg ikke burde posta dette på et bmw forum , men detta er det eneste forumet jeg er medlem av, så ja , trenger bare svar på et spm. Går er det ann å få tak på de gamle radioresepsjon-episodene som gikk på P3 før nyttår? savner det programmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Er det slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldrab Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 ja, p3 er ikke det samma uten liket,brillejesus og sexylubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg også var en stor fan av RR Forøvrig så mente jeg at du kunne fåt tak i de programmene på nrk sine sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 RR var fett det! Standard å høre på det på jobb Sjekk nrk.no hvis du ikke har gjort det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg