turbo_fever Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg har tenkt å bytte til shortshift stang på min 88mod 318i m40. Er det nå spesiellt vanskelig det? Hva er det som må gjøres da? Slik ser den ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Det er enkelt. Løsne girstanga fra overføringa under bilen. Fjerne den gamle girstanga og evnt. skifte plasforinga den ligger i. Det måtte jeg, da jeg ikke fikk ut plastforinga og knuste den med luftmeisel. Ble så bra så Sikkert en enkel måte og ta den ut på, men jeg hadde allerede bestilt ny så jeg gadd ikke bruke mye tid på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 er en dansk side som jeg tror heter www.bmwe30.dk som har en diy på hvordan det skal gjøres på e30.. håper d var rett side jeg ga deg nå.. så får du kanskje litt mere forståelse av d.. er ikke vanskelig nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Var rett side det gitt, takker. Virket som det bare var noen clipps. Er vel likt om det er m20 eller m40 motor tenker jeg.. Trenger omtrendt bare hand makt på første clippse stod det. Kommer ann på hvordan det blir med det blåe alu stykke på stanga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 Er det noe forskjell på girstanga fra 6're konta 4're?? Noe forskjell på hullet som spaken skal stå i?? Såg på en oversikkt for en b&q spak eller hva den het, og der sto det att den passet alle uten 318?? Hvorfor det?? Passer ikke 316i, 318i med m40 eller 318is kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 E greie ikke å få opp stanga, må e ødelegge den foringa som e nedi der?? Eller går det ann å ta den ut på en måte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 hvis det er den hvite du mener, er det bare å stikke ett lite skrujern nedi å vri den. er to spor den sitter i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå